زیر باران بنشینیم که باران خوب است
گم شدن با تو در انبوه خیابان خوب است
با تو بی تابی و بی خوابی و دل مشغولی
با تو حال خوش و احوال پریشان خوب است
روبرویم بنشین و غزلی تازه بخوان
اندکی بوسه پس از شعر فراوان خوب است
موی خود وا کن و بگذار به رویت برسم
گاه گاهی گذر از کفر به ایمان خوب است
نم نم نیمه شب و نغمه عبدالباسط
زندگی با تو، کنار تو، به قرآن خوب است

ما را در سایت همنفس، همزبان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158